Přeskočit na hlavní obsah

Jak mít každý den úžasný?

Chtěla bych být každý den šťastná a plná optimismu. Sepsala jsem si takový seznam toho, co dělám každý den plus je doplněný věcmi, které by mi ten můj den mohly vynést na lepší úroveň. Co děláte vy pro to, abyste měli den, co nejlepší? Jaké jsou vaše denní rituály?


Chodit spát nejpozději v 23h (usínat do půlnoci).
Vstávat po 7h (do 8h).
Číst si (pokud nechvátám do práce nebo mám chvilku času - přece jen upřednostním spánek).
Dát si v klidu snídani a čaj. (Čtení někdy před někdy po snídani.)
Až po snídani zkontrolovat FB. (celkově tam i na internetu trávit méně času)
Dodržovat pitný režim a pravidelné a zdravé jídlo.
Myslet pozitivně.
Nepřemýšlet nad minulostí.
Nestresovat se.
Brát vše s klidem.
Nebát se.
Riskovat.
Věnovat alespoň chvilku sobě (jednou za čas větší chvíli).
Před spánkem si hodinku číst.
Usínat spokojená.

Zjistila jsem, že nejlépe vyspalá jsem po těch 6-7 hod. A když vstávám mezi 7-8 hod, tak mi přijde, že den je dlouhý a stihnu toho více.
Ten Facebook, občas tam lidi řeší stresující věci je lepší si dát od nich trochu odstup.
Minulost mě momentálně trochu užírá, na jednu stranu - na tu druhou mi pomáhá překonat věci, které mě momentálně trápí. Jediná věc, která mi momentálně nedává spát je projekt k bakalářské práci, pak to bude bakalářská práce a pak státnice. Ale pak se všeho zbavím a bude klid. Ta minulost už mě nějak nebere. Občas si na to ještě vzpomenu, ale už je to ok. A vlastně nedostatek času.
Riskovat - měla bych více riskovat, více dělat věci, které mě děsí a dříve bych na ně neměla odvahu.  Vystoupení z komfortní zóny nás nejvíce obohatí. S tím riskováním a vystoupením z KZ jsem na sebe fakt pyšná, před několika lety bych nebyla určitých věcí schopná a raději bych to vzdala …
To jídlo je taky velmi důležité, správné jídlo člověka nabudí a cítí se více energeticky a spokojeně - jenže poslední dobou jsem líná si něco vařit.
Potřebovala bych si najít nový byt, protože se spolubydlící nás to tam neskutečně otravuje (a nejen další spolubydlící, ale celkově celá situace s bytem a dokud nebudeme mít domov, kam se budeme těšit - tak náš život nebude v naprosté pohodě).

Také mi většinou pomáhá zumba nebo plavání. Jenže zumbu cvičit na bytě nemůžu, takže ji provozuji jen, když jsem u rodičů. A občas se svých nepříliš šťastných myšlenek nemůžu zbavit ani u zumby.

Jaké máte tipy na spokojený den, vy? Jaké rituály si denně nemůžete odpustit?


Komentáře

  1. Páni, přáli bych si, aby mi rituály přinesly štěstí do života... kdyby to bylo tak jednoduchý, asi bych měla motivaci je dodržovat :D Myslím si ale, že univerzální recept na to není. Někdo potřebuje víc spánku, je jiný chronotyp a tak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to zajímavé rituály, já sama ani nevím, jestli nějaký mám... Většinou se neřídím daného, spát chodím když se mi chce, ale bývá to před půlnocí a vstávání se liší podle toho, zda jdu do školy nebo ne... Ale takový největší recept je asi to být spokojená s tím, co mám a sama se sebou. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Popravdě to máme dost podobné, ačkoliv já vstávám prostě až když chci já, pokud tedy nejdu do práce :-D A jinak já mohu říct, že jsem šťastná fakt každý dne a je to nejspíš tím, že jsem klidný a trpělivý člověk a vůbec se nestresuji, pokud nejde o něco vážného. Pořád říkám, že když je člověk plný optimismu najednou je ten svět tak lehčí a žití tak nádherný. ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...