Přeskočit na hlavní obsah

Rok 2017

Tenhle rok za pár hodin vyprší a bude tu rok 2018. Jsem zvědavá, jak rychle si na tu osmičku zvyknu, ale jelikož poslední dobou vůbec netuším, jaké datum je - protože ho nikde nepoužívám, tak si asi zvykat ani nebudu.


Snad další rok budeme mít všichni úspěšný a přinese nám hodně zážitků. Ale jaký byl u mě rok 2017?

Poslední dobou jsem si oblíbila články typu "co chci". Nejenže mám svoje cíle pěkně pohromadě, ale přijde mi, že se mi je díky tomu vážně daří plnit (a to na ten seznam většinou nekoukám). Ke konci minulého roku jsem si takový seznam také udělala - nejednalo se o to, co chci dokázat nebo si splnit tenhle rok - k němu se vztahovaly jen tři položky:

chodit na zumbu * brigádu * podívat se k moři a že bych se nebránila ani jiné cestě za hranice

SPLNĚNO!!!

Na zumbu jsem v dalším semestru vážně chodila a bylo to super. Chodila bych i další semestr (podzimní) a dokonce bych si za to i platila (chodila jsem v rámci tělocviku - 2 semestry). Jenže slečna, co nám předcvičovala, se odstěhovala. Takže jsem se rozhodla, že jinou zkoušet nebudu. Zumba byla skvělá a vážně mě chytla. Od července jsem začala občas cvičit jen doma. Nakopne vás to, teda mě, cítím se skvěle - nejen z pocitu, že dělám něco pro svoje tělo a zdraví, ale i prostě skrz super náladu. Momentálně chodím plavat, většinou mi to vychází jen jednou za 14 dní (občas jednou za týden) - průměrně 1,5h. Také se snažím zdravěji a pravidelněji jíst a světe, div se - je to vidět i na váze :o).


Brigádu jsem měla občasně (maximálně dvakrát do měsíce, ale někdy ani jednou) v jednom knihkupectví. Je to fajn zkušenost. Jsem ráda, že vím, jak to tam chodí. V srpnu mi spadla do klína, ale jiná praxe. Mnohem mnohem výdělečnější. Mohla jsem si tam chodit, jak jsem chtěla. Prostě úžasné. Jen tedy dokonce roku 300 hod. Ale pro člověka, který nějak s žádnými penězi nepočítal je to moc dobré. Vážně je to super finančně ohodnocené. A je to fakt fajn. A dokonce jsem dostala přidáno, po cca 14 dnech. Paráda. Vím, do jaké instituce bych chtěla směřovat :D. Ale né, teď doopravdy až si budu hledat nějakou brigádu nebo práci, tak budu mít asi trošku problém - za menší peníze se mi nebude chtít dělat. A celkově ten přístup. Aww. Vážně bych ráda pracovala z domu. A když si nebudu moct vybírat odkolika dokolika, tak 8-16h by bylo fajn :).

Moře! Jo! Byla jsem tam! Sice jsem se koupala jen 4h, ale jsem ráda i za ně. Ikdyž třeba další dva dny jen u moře by se mi také líbily. Byla jsem v Itálii, bylo to tam boží - Řím, Vatikán, Benátky, Verona, … Ale za hranice jsem se podívala i jindy. Například Slovinsko - zamilovala jsem se do Lublaně. Nádherné, miloučké město! :) Ale byla jsem i v Rakousku a v Německu.


Další přání byly už tak jako časově neomezené!

Ze seznamu, co chci vlastnit mám splněné tři body ze čtyř. U toho jednoho splněného jsem ještě zmiňovala jedno CD, že o něm uvažuji. Už ho nechci. Né, že by se mi nelíbilo. Ale jsou věci, za které bych raději utratila peníze. Takže mám CD, co kecám - mám LP!! Vždycky jsem chtěla LP s moderní hudbou a mám ho! Takže další splněná část a co víc, je to LP+CD z mého seznamu, takže Skillet-Unleashed! A další bod byla náhradní baterka a náhradní SD karta do zrcadlovky. Jako další jsem si chtěla pořídit polarizační filtr ke zrcadlovce - i ten vlastním! A dokonce jeden z těch dražších (ikdyž jsem za něj dala více než jsem chtěla, zhruba o pětistovku, tak filtr byl zlevněn o pětistovku, takže wow. Snad bude tak kvalitní, jak si představuji. Říkala jsem si, že u tohohle se asi vyplatí trochu připlatit.) Ještě jsem ho moc nevyzkoušela, protože jsem si ho pořídila ke konci listopadu a to jsem zrovna neměla moc příležitostí vyzkoušet - moc jsem nefotila a to počasí už nebylo ani ono. U posledního bodu (digitální kompakt) si pohrávám s myšlenkou, že bych si ho koupila za hotovou školu, tak snad ta škola vyjde! Ale jde o to, že chci těch věcí více, takže uvidíme, čemu dám přednost.

Jinak hodnotím celkově tento rok jako hodně úspěšný, i když jsem měla i pár chvilek, které bych prožít nemusela - tak to nebylo nic hrozného, co by nepřešlo :). Hlavně prosinec se nějak pokazil, nejsem člověk, který by trpěl depresemi apod. Ale tenhle měsíc :/. Hmmm.

Doufám, že i vy jste ale měli úspěšný rok. Přijde mi, že co si píši seznamy, co chci, tak se mi vše daří lépe a rychleji. Fakt každý rok hodnotím jako úspěšnější než ten předchozí a tak to má být! Tak snad další rok (pro mě i pro vás) bude ještě lepší než tenhle, přinese spoustu příležitostí, nových zážitků etc.

Takže šťastný nový rok vám všem přeji a na viděnou v novém roce! :)

Komentáře

  1. je skvělé, že se ti takto daří to splnit :)) pro mne byl rok 2017 také docela úspěšný až na ten prosinec no :D ale to zvládneme :)

    snad bude pro tebe rok 2018 ještě lepší, vyjde ti vše, co si přeješ a třeba ještě něco navíc ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Je vždycky radost ohlédnout se a zjisti, že se ti toho vlastně plno splnilo. Minulý rok jsme taky byli v Itálii, někdy ke konci podzimu a byla to nádhera. Koupačku jsme sice už nezvládli ale ty velký města fakt stojí za to. Pro mě byla asi úplně nejkrásnější večerní Verona.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...