Přeskočit na hlavní obsah

Co nesnáším (nejen) na chlapech

Na chlapech jakéhokoliv druhu - bratr, otec, kluci mých kamarádek, strejdové…prostě kluci!

  1. Nesamostatnost - koukají na televizi a chtějí, aby je někdo obsloužil - to si to pivo nemůžou donést sami? Nebo si neumí umýt rajčátka? Neděje se to jen u televize. S pivem a dalším mým bodem souvisí jedna moje vzpomínka, která se mi vybavila.
  2. Nevychovanost - byly jsme na chatě a večer přítel říká svojí holce, ať mu podá pivo, trošku hnusnějším tónem. No já bych mu ho nepodala. To je tak těžký říct prosím a děkuji? Svého otce jsem to na stará kolena naučila, ale zdá se mi, že už to zase zapomíná :/.
  3. Kouření - poslední dobou na ten smrad z cigaret začínám být alergická. To už není skoro nikdo, kdo by nekouřil? Nikomu to neberu, ale nemám to ráda :(.
  4. Podvádění - pochopím, že borec (klidně i holka) spí každou chvíli s někým jiným - proč ne - když nikoho nemá. A nebo mají s partnerem "free vztah" (ty vztahy však taky nechápu). Co se týče vztahů - tvrdím, že já jsem se narodila ve špatné době :(.
  5. Kritizování - nejlépe za něco, co oni neumí! Například oběd, který jim nechutná, ale aby oni někdy uvařili to né.
  6. "Radění" - POZOR:radění né randění! Udělej to tak a tak a né tak jak to děláš. Nejlépe něco, co děláte jen kvůli nim. Když už to dělám, tak si to udělám, jak chci. Ale tím jejich neustálým raděním to už vlastně dělat ani nechci. Nejradši bych to po nich hodila!
  7. Udělej to a to - já jsem strašně zaneprázdněn a prostě na to nemám čas. Jsem líné prase a nechce se mi. Od čeho jsou ženské...aby přece uklízely! A sloužily nám… Pokud potřebujete nějaký příklad, tak třeba, když táta/brácha dosnídá a já mám po nich uklidit ze stolu.
  8. "Někdo by mohl..." - další věc, na kterou jsem alergická. A také mi vadí, když mi řeknou "Ukliď tohle." a já se zrovna na to chystám. A nebo nějakou věc, kterou dělám už automaticky. To se pak člověku vážně chce…
  9. Vnucování - Vnucování se taky. Ale spíš jsem myslela to, když vám něco vnucují. Nejlépe nějakého úžasného kamaráda. Ale když neumí pochopit slovo ne. Tak to je taky děs. Až je mi z toho někdy dost špatně.
  10. To že existuje!

BONUS:
Župan a žabky se mi fakt na klucích nelíbí! :D

Tento článek berte s rezervou. Slovo nesnáším je u většiny až moc. A celkově je to občas moc nadnesené. Jsem typ, kterého nic jentak nerozčílí (podle článku byste to ale asi netipovali, že?). Ale je pravda, že pokud by měl takové vlastnosti nějaký můj kluk, tak bychom spolu dlouho nevydrželi ;). Mám ráda svůj klid. Nejvíce bych asi snesla to kouření cigaret. Desítka je jen do počtu :).

Originální článek zde.

Komentáře

  1. spousta bodů, většina :D, sedí na mého bratra i taťky :D jsem ráda, že přítel takový není :)

    žabky mně nevadí :D ale ten župan... něco na tom bude, ale pokud to není takový ten huňatý, tak mi také nevadí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Antifragilita

Slovo, které vám s největší pravděpodobností nic neříká. Ani mně donedávna nic neříkalo. Možná vás napadá, že to bude opak fragility (křehkosti). Do určité míry je antifragilita (tento pojem vymyslel Nicholas Taub)  schopnost posílit poškozením . Prostě, když se vám stane něco, co vám ublíží, ale na druhou stranu z toho posílíte. "Co tě nezabije, to tě posílí." Nietzsche

Co si chci přečíst v roce 2023

Souhrn přečtených knih v roce 2022 doplním později. U knih v angličtině jsem se rozhodla na rok 2023 snížit počet knih, protože vím, že bude ještě méně času na čtení než v roce 2022. A protože bych si ráda půjčovala knihy v knihovně a přednost budou mít ty v českém jazyce (převážně odborné knihy), jelikož ještě nevím přesně do které knihovny budu chodit, tak většinu knih ještě doplním - i když mám udělaný počáteční průzkum více knihoven a tudíž mám i docela představu, co za knihy budu číst. K té angličtině je ještě vtipné, že první polovinu roku mám našlápnuto na to, že bych přečetla i víc než 10 ročně a najednou nějak ten zájem odpadne, tak jsem zvědavá, jestli v roce 23 to bude stejně a nebo ne.

Symboly štěstí

Tentokrát se podíváme na symboly, které jsou považovány za nositele štěstí. Níže vypsané amulety a naše osobní amulety nám dodávají důvěru, více si věříme, protože máme nakloněné k sobě vyšší síly nebo jednoduše řečeno prostě štěstí...